23 sie 2013

wqaesrdgtht

Dawno mnie tu nie było. To przez nieplanowany wyjazd w góry i pełen spontan do Olsztyna. Ale już wróciłam i zabieram się do roboty. W przyszłym tygodniu zapowiada się kilka konkretnych sesji, grubszy projekt. Mam nadzieję, że wyjdzie coś z tego. :)
Postanowiłam, że dodam jeden wpis, połączę góry i Olsztyn w jedno. 

Znalazłam swój raj na Ziemi i osiągnęłam jeden z celów, który sobie postanowiłam, będąc w górach. Mianowicie wejść na Kościelec. Za rok ambitniej, zamierzam zaliczyć Świnicę, Rysy i może Orlą Perć. 


Prawie jak Shire w Eriadorze. :3




 Teraz kilka zdjęć z Olsztyna. Z Martyną taka mała, spontaniczna sesja...






... oraz Adrian.



To na tyle. Tak podsumowując moje ostatnie dwa tygodnie.
Czas się teraz wziąć porządnie za robotę, będą perełki niedługo. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz